Tack för alla söta kommentarer

Tack för alla söta kommentarer jag får av er läsare. Det värmer verkligen! Jag känner mig som en dålig bloggare ibland med tanke på att jag inte uppdaterar så värst mycket. Men jag ska försöka ändra på det. Jag ska försöka se till att min blogg blir ännu roligare och ännu mer intressant!!

Nu ska jag ut och gå lite. Jag har blivit lite av ett tränings-freak. Jag går ut och går 2 gånger per dag och försöker äta så nyttigt som möjligt. Tro mig, sånt skulle verkligen inte fungera där nere på Balkan. De käkar väldigt fet mat där nere men ändå så är de smala som pinnar.. Aja. Haha!

Ha det bra :)

Detta är en bild från i somras. När man tittar tillbaka på dem bilder man tog för ca 1 år sen märker man hur mycket man har förändrats utseendemässigt. Fasiken! Haha :)

Kommentarer
Postat av: simone

Så söt du var där :)

2010-04-06 @ 13:53:45
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0